Cursus Start to Run Texel

Hardlopen helpt je te ontspannen, je conditie en fitheid verbeteren, beter adem te halen, te ontstressen, beter te slapen, fysiek jonger en sterker te blijven en meer te onthouden.

AV Texel begeleidt beginnende hardlopers op een professionele en enthousiaste wijze. Niet in je eentje maar samen met anderen leer en ervaar je in een plezierige setting wat hardlopen met je doet en zorgen we ervoor dat je het steeds leuker gaat vinden en steeds makkelijker gaan hardlopen.

Vanaf zondag 23 april van 10.00 uur tot 11.00 uur biedt AV Texel in samenwerking met de Sportstichting Texel gedurende 12 weken een hardloopclinic aan die perfect aansluit bij het niveau van beginnende of net begonnen hardlopers. De opbouw van de clinic is heel rustig waardoor de cursus geschikt is voor iedereen vanaf 16 jaar tot en met de senioren leeftijd.

De trainingen vinden op de atletiekbaan in Den Burg plaats.

Elke training bestaat uit een warming up, loopscholingen, de kerntraining en de cooling down. Daarnaast krijg je huiswerk om naast de aangeboden training ook zelf aan de slag te gaan. De kosten zijn € 35,- voor 12 weken (dat is inclusief koffie en thee na afloop van elke training).

Het doel is om na 12 weken 2 tot 5 kilometer onafgebroken te kunnen hardlopen.

Wil je meedoen geef je hieronder dan op:

This form is unavailable.