Faciliteiten van de TXL Sporthal

Sportzalen

De sporthal heeft vijf zaaldelen van elk 28 bij 16 meter.
De grote sporthal meet 28 bij 48 meter en is voorzien van een klimwand. Deze zaal is door middel van flexibele wanden op te delen in drie afzonderlijke zalen. De ruimte is heel geschikt voor zaalvoetbal, badminton, basketbal, volleybal, zaalhandbal, zaal- en unihockey, dynamic tennis en sport en spel in het algemeen.

De twee andere zalen zijn de turnzaal (met springkuil) en de sport en spelzaal.  Bij deze zalen staan turnen, gymnastiek, basketbaltraining, volleybal, freerunning, badminton, conditietraining, zaalvoetbaltraining, handbaltraining, vechtsporten en sport en spel centraal.

Kantine

Vanuit de sportkantine kunnen bezoekers in de sporthal kijken. Er is een horecagedeelte waar je een hapje en drankje kunt bestellen. De kantine is door middel van een flexibele wand groter of kleiner te maken. De tribune bevindt zich over de gehele lengte van de grote zaal.

Vergaderruimte

De vergaderruimte zit in de kantine en is door een flexibele wand af te scheiden. De ruimte is voorzien van alle moderne vergaderfaciliteiten, en leent zich ook uitstekend voor trainingen en workshops. Wil je de vergaderruimte reserveren? Stuur dan een e-mail naar beheer@sportstichtingtexel.nl of reserveer direct via de button hieronder.

Reserveren Reserveren

Parkeren

Er is voldoende parkeergelegenheid op het parkeerterrein bij de sporthal. Je kunt hiervoor betalen bij de parkeerautomaat, of een Texel e-vignet aanschaffen. Muntgeld inwerpen is niet mogelijk. Meer informatie over parkeren op Texel vind je hier.