Veel deelnemers voor de Jeugdsportpas

Gepubliceerd op: 08 juni 2021

Veel deelnemers voor de Jeugdsportpas

Maar liefst 113 kinderen hebben een jeugdsportpas aangeschaft. Met deze pas kunnen kinderen uit groep 6, 7 en 8 van de basisschool en 1e klas voortgezet onderwijs 4 weken lang kennismakingslessen volgen bij verschillende sportaanbieders.

Golfsurfen bij surfschool Foamball was dit keer zeer populair onder de jeugd. Welgeteld 52 kinderen gaan kennismaken met golfsurfen. Voor het scouting bij Scouting Texel hebben zich 23 kinderen zich aangemeld. Hiphop bij House of Dance in de Waal werd door 20 kinderen gekozen. Daarnaast waren er nog 18 kinderen die graag mee willen doen met de atletiek trainingen bij Atletiekvereniging AV Texel.

Al met al een grote opkomst waar zowel de sportverenigingen die meedoen en de organisatie zeer blij mee is.

De organisatie van de Jeugdsportpas is in handen van SportstichtingTexel. Verenigingen die ook op deze manier hun sport willen promoten kunnen contact opnemen met Sportstichting Texel 322815 of mail naar connie@sportstichtingtexel.nl