TESO sponsort Sportstichting Texel met bijdrage jeugdovertochten sportwedstrijden

Gepubliceerd op: 25 oktober 2023

TESO stelt al jarenlang een mooi bedrag beschikbaar aan Sportstichting Texel. Hiermee worden Texelse sportverenigingen financieel ondersteunt met de overtochten van jeugdspelers die een wedstrijd spelen aan de overkant

Ook voor afgelopen seizoen 2022-2023 is TESO weer bereid om een vergoeding te geven aan Texelse sportverenigingen van wie jeugdleden tot 18 jaar naar de overkant moesten voor wedstrijden. De financiële bijdrage van TESO zal, naar rato op basis van de door de verenigingen aan te leveren gegevens, verdeeld worden onder de verenigingen die zich melden.

Het volgende moet worden doorgegeven per mail:

·         Naam van de vereniging

·         Naam van het team (bijvoorbeeld B1 of D3 of pupillen A)

·         Aantal spelers van het team (onder de 18 jaar)

·         Data van de uitwedstrijd(en) over de periode augustus 2022 tot en met juli 2023.

Graag reageren voor 1 december 2023 naar connie@sportstichtingtexel.nl. Daarna ontvangt de penningmeester van de vereniging zo snel mogelijk een bericht over de te ontvangen vergoeding.