Roparun estafette op zondag 8 mei

Gepubliceerd op: 08 mei 2022

Sportstichting Texel gaat samen met het Roparun team Texelrunners een Roparun estafette organiseren op zondag 8 mei vanaf 14.00 uur.

De Roparun estafette is een estafetteloop van 20 of 30 kilometer over Texel. In teams van vier wordt er gestart op de Haffelderweg bij hek ingang AV Texel clubgebouw, 1 persoon loopt, de overige personen fietsen mee, je lost elkaar na 1 kilometer steeds af. Zo loopt een ieder 5 kilometer. De finish is dit jaar op de atletiekbaan. Deelname is voor iedereen vanaf 9 jaar.  De teamkosten zijn € 5,- voor teams onder de 15 jaar, voor teams boven de 15 jaar wordt €10,- gevraagd. Daarnaast is elk team vrij om nog meer geld te schenken voor het goede doel. De opbrengst gaat namelijk naar de Texelrunners ten name van de originele RopaRun.

Opgave is mogelijk via connie@sportstichtingtexel.nl

De inschrijving sluit op vrijdag 6 mei. Meer info tel. 0222-322815 of mail naar bovenstaand adres.