Helaas gaat het Mega Fun Gym Festijn niet door!

Gepubliceerd op: 16 december 2020

Helaas moeten wij het Mega Fun Gym Festijn af lasten in verband met de nieuwe verscherpte maatregelen omtrent corona. We zullen het verplaatsen naar een volgende vakantie.

Sportstichting Texel organiseert samen met GVT in de kerstvakantie voor de vierde keer een “Mega Fun Gym Festijn” voor kinderen uit de groepen 3 t/m 8 en het voortgezet onderwijs.

Op woensdagmiddag 30 december zijn de kinderen van harte welkom in TXL-sporthal in Den Burg. Het Mega Fun Gym Festijn is een vervolg op het jaarlijkse Springspektakel wat jarenlang door de Texelse gymverenigingen werd georganiseerd.

Het Mega Fun Gym Festijn begint om 13.00 en eindigt om 16:30. In verband met het covid-19 hebben we dit jaar een inloop. De aangemelde kinderen worden verdeeld in groepen, rond 28 december krijgen de kinderen een mail met de tijd hoe laat ze worden verwacht. De activiteit duurt voor de kinderen ongeveer 1 uur en 15 minuten lang. De groepen starten steeds 15 minuten na elkaar, om te voorkomen dat er te veel kinderen in één keer naar de sporthal komen. De kinderen worden in sportkleding verwacht en er mogen dit jaar helaas geen ouders kijken.

Tijdens het Mega Fun Gym Festijn kunnen kinderen op allerlei turn/ gymbanen springen, rennen etc.

De deelname is gratis maar de kinderen moeten zich vooraf wel opgeven. Opgeven kan tot 27 december. (zie elders deze website: onder beweegcoaches)