Masterclass Modern Besturen

Gepubliceerd op: 03 november 2021

In het kader van het Texelse Sportakkoord gaat de Sportstichting Texel de masterclass Modern Besturen naar Texel halen. De masterclass wordt gegeven door de heer Dirk Hemink van de Academie van Sportkader van het NOC-NSF op zaterdagochtend 27 november van 9.00 uur tot 11.30 uur in de TXL sporthal.

Tijdens de masterclass zal er gesproken worden over de veranderende omgeving en wat je hiermee kan doen als vereniging. Zie je kansen of zie je bedreigingen? Ook zal er ingegaan worden op het reilen en zeilen van de vereniging en met de toekomstbestendigheid en hoe daar mee om te gaan. Bijvoorbeeld met leiderschap, optimale bestuurssamenstelling, het uitnodiging van nieuwe bestuursleden en met (positieve) positionering.

Daarnaast ontvang je een handige tool ‘Gereedschap voor vernieuwers’ om aan slag te gaan in gesprek met je collega bestuurders en leer je kansen signaleren om jouw bestuur te versterken.

Wil je als vereniging hieraan mee doen of wil je meer informatie, stuur dan een mail naar Connie Joling van Sportstichting Texel, connie@sportstichtingtexel.nl