Jeugdsportpas weer groot succes

Gepubliceerd op: 23 november 2020

Maar liefst 108 kinderen hebben een jeugdsportpas aangeschaft. Met deze pas kunnen kinderen uit groep 6, 7 en 8 van de basisschool en 1e klas voortgezet onderwijs 4 weken lang kennismakingslessen volgen bij verschillende sportaanbieders.

Freerunning, volleybal en bootcamp waren dit keer zeer populair onder de jeugd. Het Freerunnen bij de GVT werd door 27 kinderen gekozen, aan bootcamp onder leiding van Asha Zijm van Fitcoach Wilma deden 24 kinderen mee. Ook voor het volleyballen bij Tevoko waren veel aanmeldingen namelijk 26 kinderen.

Daarnaast waren er 18 kinderen geïnteresseerd in golf bij Golfschool de Texelse. Bij Stay Fit Texel melden zich 9 kinderen voor ju-jutsi, 2 kinderen voor kick-boksen en 2 kinderen voor judo.

Al met al een grote opkomst waar zowel de sportverenigingen die meedoen en de organisatie zeer blij mee is.

De organisatie van de Jeugdsportpas is in handen van SportstichtingTexel. Verenigingen die ook op deze manier hun sport willen promoten kunnen contact opnemen met Sportstichting Texel 322815 of mail naar connie@sportstichtingtexel.nl