Doe mee met de virtuele 5 x 5 estafette in het kader van de Roparun

Gepubliceerd op: 03 juni 2020

In deze corona tijd mogen er nog steeds geen wedstrijden gelopen worden. Maar iedereen mag wel individueel lopen. Daarom willen de Texelrunners (het Roparun team van Texel) in samen werking met de Sportstichting Texel een virtuele estafette in de week van 15 juni tot en met 21 juni organiseren.

De bedoeling is dat er een team samengesteld wordt van 5 personen (families, bedrijven, vrienden etc.). Deze 5 personen lopen allemaal individueel hun eigen 5 km waar en wanneer ze willen, bijvoorbeeld 1 teamlid loopt in De Cocksdorp op de maandag en een ander teamlid op de woensdag in Den Burg. Houd daarbij minimaal 1,5 meter afstand tot andere weggebruikers.

De afstand kan rennend of wandelend uitgevoerd worden. Wanneer de afstand gelopen is moet het bewijsmateriaal (van de gelopen afstand + tijd in minuten en seconden) van iedere loper, doorgegeven worden aan de team-captain. Daarnaast kan er ook een mooie foto van onderweg worden meegestuurd. De teamcaptain verzamelt alle bewijsmateriaal en stuurt dit naar connie@sportstichtingtexel.nl.

De organisatie verzamelt alle tijden en het daarbij behorende bewijsmateriaal en zal de uitslag doormailen naar de teamcaptain. Tevens worden er 5 leuke prijsjes uitgedeeld aan de origineelste actiefoto’s.

De teamkosten zijn € 25,-.
De opbrengst gaat naar de Texelrunners ten name van de originele Roparun.

De Roparun is een non-stop estafetteloop van meer dan vijfhonderd kilometer van Parijs en Hamburg naar Rotterdam. Er wordt geld opgehaald voor mensen met kanker Aanmelden is mogelijk via mail connie@sportstichtingtexel.nl, vermeld hierbij je teamnaam en namen van de teamleden. De inschrijving sluit op zaterdag 13 juni. Meer info stuur een mail.