De sportlessen gaan weer van start vanaf 1 september

Gepubliceerd op: 26 augustus 2021

Na een hectische periode en een Hollandse zomer is het al bijna september en dan begint het bij ons sporters weer te kriebelen.

Wij gaan beginnen met een nieuw sportseizoen 1 september start Betsie Verhoeven weer met haar lessen, Rosa Vonk start haar lessen op 13 september.

De diverse lessen (Keep Fit, Sociaal Vitaal, Dynamic Tennis, Werelddansen) worden gegeven door Rosa Vonk en Betsie Verhoeven.

Wij hopen natuurlijk op jullie aanwezigheid zodat wij er weer een prachtig seizoen van kunnen maken.

Het kan natuurlijk altijd voorkomen dat je een keer niet kunt komen. Als lesgevers willen wij graag weten als u een keer niet komt.

Dit kunt u doorgeven voor Betsie op tel. 0647763926 of per mail betsie@sportstichtingtexel.nl en voor Rosa Vonk op tel. 0681566697 of per mail rosa@sportstichtingtexel.nl

Graag tot in september!!!!