Mega Fun Gym Festijn

20 feb 2024

Mega Fun Gym Festijn

Sportstichting Texel organiseert in de voorjaarsvakantie voor de zesde keer een “Mega Fun Gym Festijn” voor kinderen uit de groepen 3 t/m 8 en voor de jeugd uit het voortgezet onderwijs. Op dinsdagmiddag 20 februari zijn de kinderen van harte welkom in TXL-sporthal in Den Burg.

Het Mega Fun Gym Festijn zal in twee groepen van start gaan. De eerste groep begint om 13.00 uur en duurt tot ongeveer 14.30 uur, daarna om 14.45 uur start er een tweede groep en die eindigt om 16.15 uur. De OSG leerlingen worden ingedeeld in de tweede groep van 14.45 uur.  Op maandag 19 februari krijgen de aangemelde kinderen een mail met de tijd hoe laat ze verwacht worden. De kinderen worden in sportkleding verwacht (zodat de ruimte in de kleedkamers niet al te vol is). Publiek is van harte welkom.

Tijdens het Mega Fun Gym Festijn kunnen kinderen op allerlei turn/ gymbanen springen, rennen etc.

Helaas is de inschrijving gesloten. Er zijn toch nog enkele plaatsen vrij, wil je je nog opgeven? Stuur dan een mail naar connie@sportstichtingtexel.nl