Levend Cluedo

LET OP ER IS EEN NIEUWE DATUM VOOR LEVEND CLUEDO!

Levend Cluedo is een spel dat gaat om het oplossen van een mysterie. Er moet doormiddel van aanwijzingen worden uitgezocht wie de misdaad heeft gepleegd. De aanwijzingen die hiervoor nodig zijn, moet je verdienen met het uitvoeren van een opdracht. Dit kunnen denk of doe opdrachten zijn. Als een opdracht goed en binnen de tijd wordt uitgevoerd krijgt het detective team de aanwijzing. Verzamel alle aanwijzingen en los het mysterie op!

' Wat goed dat jullie allemaal gekomen zijn. Vannacht is er iets vreselijks gebeurd! De burgemeester is vermoord en gevonden op de Hogeberg! We hebben al 5 verdachten aan kunnen wijzen, maar welke van de 5 het is, weten we nog niet. Daar komt jullie hulp goed van pas. Jullies gaan straks het dorp in en op bezoek bij deze 5 verdachten. Als je goed je best doet, krijg je misschien wel een aanwijzing! Verzamel zoveel mogelijk aanwijzingen op het mysterie op te lossen. Succes!'

Datum: woensdag 30 maart
Tijd: 16:00/18:00 uur
Start bij de Time-Out ( Wilhelminalaan 1, Den Burg)
Mee doen kan al vanaf 10 jaar, ook ouders zijn van harte welkomen om mee te doen.

Geef je op alleen, of samen met een groepje van max. 6 personen

Verplicht