Basis klimcursus

20 okt 2020
t/m 15 dec 2020
15 30 - 16 15

Ben je benieuwd hoe het is, van greep naar greep klauteren op een verticale wand? Hoe het is om de diepte onder je steeds groter te zien worden? De moed op te brengen om toch verder naar boven te klimmen. Wil je wel eens ervaren hoe het is om naar grote hoogte te klimmen? Of wil je lekker sportief bezig zijn maar kan of mag je (nog) niet zelfstandig klimmen? Dan is de kennismaking-les écht iets voor jou! Onder begeleiding van onze gecertificeerde instructeur ga je in een groep met allemaal beginnende klimmers onze klimwanden op.

De eerste stap in je klimcarrière maak je met het volgen van een basistraining. In de lessen komen verschillende thema’s aan bod waaronder: veiligheid, bewustwording van risico’s, materiaal, blessurepreventie, techniek, knopen leggen en nog veel meer.

Ben je enthousiast geworden en wil je graag mee doen? Geef je dan snel op via de link hieronder . Er is plek voor 12 deelnemers en vol=vol!